Leven in de Nieuwe Tijd


 Ontwaken uit de Droom

We leven in een bijzonder tijdperk dat lang werd aangekondigd: Het Aquarius tijdperk, de Gouden Eeuw ofwel: de Nieuwe Tijd.

Het is een bijzondere tijd met grootse transformaties die, meer of minder bewust, beleefd worden door velen. Er is inmiddels heel wat over geschreven en je kunt informatie vinden over diverse thema’s. Maar wat houdt de Nieuwe Tijd nu eigenlijk in? Wat betekent het in ons dagelijkse leven?

Natuurlijk valt hier geen eenduidig antwoord op te geven want iedereen is uniek, en toch ...

 

In de Lift van de Nieuwe Tijd
  
Ontwaken uit de droom, wakker worden in een nieuwe realiteit, jezelf en de wereld ervaren als nooit tevoren … Dàt is nu gaande! 

In een aantal artikels die ik “In de Lift van de Nieuwe Tijd” noem, doe ik uit de doeken wat deze volgens mij inhoudt en wat ze voor mij betekent. Binnenkort het eerste deel …

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn nieuwe Blog

Mijn Nieuwetijdse Leven: (vervolg): Een Welwillend Universum