Mijn Nieuwetijdse Leven: Het Begin ...

Zou het een boeiend verhaal opleveren als ik over mijzelf schrijf; mijn verhaal over Annemarie en haar paranormale wereld? Haar leven als een Nieuwetijds mens in een tijd van “bruggen bouwen”, het opgroeien, ontplooien en zoals ik het zie: het rijpen voor deze tijd… Laat ik maar gewoon beginnen want het kriebelt, het roept! 



NIEUWETIJDSE VROUW


Een kind ben ik al lang niet meer hoewel het kind-zijn volop in mij leeft. De term Nieuwetijdskind ofwel Sterrekind is mij door de jaren heen dierbaar geworden, eenmaal opgepakt in een periode waarin ik doorkreeg hoezeer deze mij typeert. Met mijn 45 jaar zou je me een “volwassene” kunnen noemen maar is er iets saaier dan dàt?


Bruggenbouwer

Een vrouw ben ik, en zoals ik het ooit heb ontdekt een zogenoemde Indigo. En eentje die haar leven lang popelt om van wal te gaan, haar ”boodschap” te delen. Zou het een boeiend verhaal opleveren als ik over mijzelf schrijf, mijn verhaal over Annemarie en haar wereld? Haar leven als een Nieuwetijds mens in een tijd van “bruggen bouwen”, het opgroeien, ontplooien en zoals ik het zie: het rijpen voor deze tijd.


Roeping

Laat ik maar gewoon beginnen want het kriebelt, het roept! … Ik kan het aldus niet laten. “Verhaal over je kind, vrouw van deze tijd, en wordt zelf herboren” lichtten de woorden al schrijvend in me op. Ja, ik ben inmiddels moeder geworden en de stroom van inspiratie is sterker dan ooit! 



HET BEGIN


Lichtwezen

Ik zal bij mijn kindertijd beginnen hoewel dat natuurlijk niet echt het begin is; factor Tijd laat zich moeilijk vatten. In wezen speelt zich alles tegelijkertijd af: Nu….

In dit leven als Annemarie ben ik opgegroeid in een liefdevol doorsnee Nederlands gezin in de jaren 70 en 80; een sfeer waarin er weinig aandacht was voor spirituele zaken en het bewustzijn, laten we zeggen, nog flink opgerekt kon worden. Daar was ik dan …


Zelfexpressie

Volgens mijn moeder verliep mijn geboorte redelijk gemakkelijk hoewel voor mij deze reis naar planeet Aarde nogal intens was; ik had een grote sprong gewaagd! En ik had mijn twijfels en remmingen, want ik zou een lichaam gaan bewonen. Tegelijk was ik enorm enthousiast en ervan overtuigd dat ik hier wilde zijn. Ik had heel wat te melden. Jawel, mezelf uiten als Lichtwezen ingedaald in de mens die ik werd, dàt was de uitdaging! Bijzonder hoe dit nu in deze tijd geheel tot uitdrukking komt.


Een Poort …

Ik voel van jongs af aan een zorg voor de wereld, de aarde, de mensen; als een ouder, een hoedster, een houder van het Licht. Het beeld van een vuurtoren past daar voor mij goed bij; een Lichtbaken zijn. Vaker heb ik energieën gereinigd, werelden ontdekt, en als poort naar Licht gefungeerd voor wat ik ervoer als zoekende zielen … Als ik bezocht werd door ‘entiteiten’ dan werd een gevoel van zekerheid en kracht in mij enorm geactiveerd; ik weet gewoonweg dat ik immens sterk ben vanuit het Licht en de Liefde die ik Ben! Ik ben nooit echt bang.


(wordt vervolgd met: " Een Magische Wereld" )

Populaire posts van deze blog

Leven in de Nieuwe Tijd

Welkom op mijn nieuwe Blog

Mijn Nieuwetijdse Leven: (vervolg): Een Welwillend Universum