Mijn Nieuwetijdse Leven: (vervolg): Een Magische Wereld ...

EEN MAGISCHE WERELD 


Verlichten

Ik groeide op met veel liefde en was erg gesteld op mijn ouders en zusje. Maar het was niet allemaal koek en ei; bij mijn ouders leefden spanningen en ik pakte dat snel op, net als ik allerlei dingen van mensen kon voelen en “wist” … Daar had ik echter geen (grote) last van, ik wilde vooral “verlichten” en de ander laten zien dat dat mogelijk was.


De Bron als Innerlijke Kompas

Ik leef(de) in “de andere wereld”, een wereld van magie, vol levendigheid en communicatie met al wat leeft. Planten en dieren, de aarde waarmee ik speelde, natuurwezens, elfjes en meer … voor mij leefde ik in alles en iedereen en was er geen afgescheiden zijn. Mijn verbondenheid met de Bron was nooit verloren gegaan en een voortdurende aanwezigheid voor me. Ik voelde altijd die innerlijke kompas, kende de Essentie; dat is normaal voor me …


Elfjes

Ze zijn er voortdurend en soms zie ik hun blauw glinsterende aanwezigheid, meestal in mijn ooghoeken. Eens toonden ze zich voluit tijdens een halfslaap; een scherp ritselend, metaalachtig geluid en blauw tot zilverwit van kleur. Snel en met velen bewogen ze zich rondom mijn hartstreek. Ik werd meegenomen naar vergezichten terwijl ik in mijn bed lag. Het was een bewuste belevenis, helder en krachtig; als libellen dansten ze voor mij uit … Een Lichtspel!

Populaire posts van deze blog

Leven in de Nieuwe Tijd

Welkom op mijn nieuwe Blog

Mijn Nieuwetijdse Leven: (vervolg): Een Welwillend Universum